Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw śrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32096-01

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
14-32096-01
Zestaw śrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32096-01
  • Zestaw śrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32096-01 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

135,00 zł
w tym 23% VAT
Wymiar gwintu:
M12
Kształt łba sruby / nakrętki:
Zewnętrzny szesciokątny
Skok gwintu [mm]:
1,25
Długość [mm]:
119
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 14-32096-01 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AJUSA 81003200
ALFA 4828150 (12x)
ALFA 48546488 (10x)
ELRING 760.300
FIAT 4828150 (12x)
FIAT 4854648 (10x)
GLASER T07684-00
IVECO 4828150 (12x)
IVECO 4854648 (10x)
LANCIA 4828150 (12x)
LANCIA 4854648 (10x)
OPEL 44 00 178 (10x)
OPEL 44 00 179 (12x)
RENAU 50 01 001 215 (10x)
RENAU 50 01 001 216 (12x)
RENAULT T 50 01 001 215 (10x)
RENAULT T 50 01 001 216 (12x)

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Śruby mocujące głowicy 14-32096-01 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

IVECO

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

RENAULT TRUCKS

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1579,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Chęć zaoszczędzenia na różnych wydatkach bardzo często prowadzi do nawyków szkodliwych dla silnika i kończących się mniej lub bardziej poważnymi awariami. Sprawdźcie, czy i Wy sami nie popełniacie któregoś z tych dość popularnych błędów?

czytaj więcej >
Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można zapomnieć?

Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można przy tej okazji zapomnieć?

Wbrew temu, co można by sądzić, auto należy przygotowywać nie tylko do zimy, ale również do wiosny. Dlaczego? Co sprawia, że wiosna okazuje się nieraz nawet trudniejsza dla samochodu niż owiana złą sławą zima? Sprawdźcie naszą checklistę rzeczy, o jakich nie wolno podczas takich przygotowań zapomnieć?

czytaj więcej >

Śruby mocujące głowicy

Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.

Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.

Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.

Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.

REINZ

Victor Reinz to niemiecka marka należąca do amerykańskiej grupy Dana Incorporated. Pod marką Victor Reinz produkowane są przede wszystkim uszczelniacze części silnika i jego mechanizmów. Ogromną część oferty stanowią masy uszczelniające Victor Reinz. Jednak w asortymencie znajdziemy również uszczelki głowicy, układu dolotowego czy turbosprężarki. Ponadto, producent zajmuje się także tworzeniem osłon termicznych.

Oferta marki Victor Reinz jest stale poszerzana. Znajdują się w niej standardowe uszczelki niezbędne w każdym samochodzie osobowym, jak również uszczelniacze o podwyższonej trwałości. Tym samym części samochodowe Victor Reinz z powodzeniem mogą być stosowane również w samochodach sportowych. Autoczęści Victor Reinz wyróżnia jakość, która stale jest podwyższana.

Pod marką Victor Reinz, Dana Incorporated produkuje elementy przeznaczone na rynek części zamiennych, jak również do pierwszego montażu. Każdego roku w ofercie części samochodowych i uszczelniaczy Victor Reinz pojawia się około 1000 nowych pozycji. Coraz większy asortyment produktów wymaga większej powierzchni magazynowej, co skłoniło korporację Dana do stworzenia kolejnego dużego magazynu w niemieckim Neu-Ulm. Przechowywane są w nim jedynie produkty desygnowane marką Victor Reinz.

Marka Victor Reinz jest znana kierowcom od 1993 roku, kiedy to stworzyło ją Dana Incorporated, zaraz po przejęciu Reinz Company. Właściciel marki Victor Reinz – Dana –  to międzynarodowe przedsiębiorstwo z główną siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Firma prowadzi działalność w 25 krajach, zatrudniając niemal 25 000 pracowników. Roczne przychody firmy sięgają ponad 6 miliardów dolarów.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze