- Lokalizacja w aucie: Z przodu po prawej
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 10
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 42
- Wysokość [mm]: 120
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CAUTEX | 010564 |
ERT | 101612 |
FARE SA | K0258 |
GOMET | 441120 |
IMPERGOM | 33330 |
ITAL2 | 114509822 |
ITAL2 | 138162131A |
ITAL2 | 4239458 |
ITAL2 | 4289458 |
ITAL2 | 4371155 |
ITAL2 | 7583242 |
ITAL2 | 82368166 |
ITAL2 | 9939574 |
ITAL2 | HB16213101 |
LEMFO | 30133 01 |
METALCAUCH | 01258 |
SASIC | 9006087 |
ABARTH
|
AUTOBIANCHI
|
FIAT
|
INNOCENTI
|
LANCIA
|
RENAULT
|
SEAT
|
SKODA
|
YUGO
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to niezwykle ważna konstrukcja, bez której prowadzenie samochodu nie jest możliwe. Zadaniem przekładni jest bowiem przekazanie siły mechanicznej na siłę osiową. To właśnie za sprawą tego elementu siła rąk, za pomocą której kierowca kręci kierownicą, przekazywana jest na koła, które ulegają skrętom.
Siła potrzebna do wprawienia w ruch kół jest zbyt duża, aby kierowca mógł ją swobodnie wytworzyć bez wsparcia. Dlatego też dzisiaj powszechnie stosowane są systemy wspomagania kierownicy. Niezbędny dla sprawnej pracy układu wspomagania jest specjalistyczny płyn. Olej do układu wspomagania kierownicy znacząco ułatwia prowadzenie samochodu, o ile nie dochodzi do przecieków. Jeżeli płyn przecieka, system traci swoją wydajność. Z tego właśnie względu producenci stosują uszczelki przekładni kierowniczej. Wykonywane zwykle głównie z tworzywa sztucznego, uszczelki gwarantują utrzymanie odpowiedniej ilości płynu w układzie. Wysokiej jakości układ wspomagani często działa sprawnie przez cały okres eksploatacji pojazdu. Usterki, a w konsekwencji konieczność wymiany np. uszczelek przekładni kierowniczej, zdarzają się dosyć rzadko.
Trwałość układu wspomagania bywa związana również ze stanem przekładni kierowniczej. Konstrukcja ta jest natomiast narażona na uszkodzenia mechaniczne, ze względu na położenie oraz swoją budowę. W celu uniknięcia awarii przekładni kierowniczej stosuje się osłony, chroniące poszczególne części konstrukcji przed uderzeniami. Przeważnie, podobnie jak uszczelki, osłony przekładni kierowniczej wykonywane są z tworzywa sztucznego.
Autofren Seinsa to hiszpański producent części samochodowych. Firma jest wysoko wyspecjalizowanym przedsiębiorstwem, oferującym części gumowe oraz wykonane z innych tworzyw sztucznych. Najwięcej referencji w katalogu odnosi się do gumowych części układu hamulcowego. Niemniej jednak to nie wszystko, co ma do zaoferowania producent.
Części samochodowe Autofren Seinsa to także ogumienie i elementy z tworzyw sztucznych do amortyzatorów, przekładni, skrzyni biegów czy sprzęgieł. Ponadto, producent oferuje zestawy naprawcze do hamulców oraz innych podzespołów samochodowych. Coraz bardziej zauważalna jest również oferta części metalowych Autofren Seinsa. Firma produkuje metalowe akcesoria do bębnów i szczęk hamulcowych, ale również kompletne zaciski hamulcowe.
Autoczęści Autofren Seinsa są znane z wysokiej jakości. Każdy produkt przed trafieniem do sprzedaży zostaje poddany licznym testom sprawności i wytrzymałości. Ponadto, przedsiębiorstwo prowadzi pogoń za innowacyjnością, wykorzystując wiele nowoczesnych technologii w celu ulepszania produktów.
Firma Autofren Seinsa powstała w Hiszpanii, w roku 1972. Początkowo jedynym obszarem działalności przedsiębiorstwa była produkcja elementów gumowych do układów hamulcowych. Do dzisiaj są to flagowe produkty marki, jednak przez blisko 50 lat istnienia przedsiębiorstwo znacznie poszerzyło ofertę. Ponadto, od lat firma prowadzi ekspansje na rynki zagraniczne, docierając nawet do Indii, gdzie mieści się obecnie jeden z zakładów produkcyjnych Autofren Seinsa.