Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADH27605 |
BOSCH | 1 987 949 307 |
BOSCH | 1987949307 |
CONTI | V57401 |
DAYCO | ATB2084 |
DAYCO | ATB2084-S |
DAYCO | ATB2084S |
FAI | T9297 |
FEBI | 10615 |
GATES | T41011 |
GATES | Z80217 |
GMB | GT80100 |
HBJAKOPART | J1144003 |
HONDA | 14510-PM7-003 |
HONDA | 14510-PM7-004 |
HONDA | 14510PM7003 |
HONDA | 14510PM7004 |
HUTCHINSON | HTG168 |
INA | 531 0268 20 |
INA | F-123805 |
INA | F123805 |
IPD | 14-0701 |
IPD | 140701 |
IRB | IR-9927 |
IRB | IR9927 |
JAPANPAR | JBE-413 |
KAVO PARTS | DTE-2013 |
KLOTZ | S701 |
LORETT | CR5086 |
MAHLE | 9-5162 |
MAHLE | 95162 |
MS MOTORS | 350 0521 |
NSK | 56TB0602B02 |
OPTI | 875ST |
OPTIMAL | 0-N927 |
PEX | 20.3235 |
QUINTON HA | QTT440 |
ROULUNDS | BT1085 |
ROVER | FDU 1053 |
ROVER | FDU 1055 |
ROVER | FDU 2691 |
ROVER | FDU1053 |
ROVER | FDU1055 |
ROVER | FDU2691 |
RUV | 57401 |
SCHAEFFLER | 531 0268 20 |
SCHAEFFLER | 531026820 |
SKF | VKM 73000 |
SKF | VKM73000 |
SNR | GT361.09 |
SNR | GT36109 |
SPIDAN | 0.068401 |
SPIDAN | 0068401 |
SWAG | 85 03 0004 |
TRIPLEFIVE | 0210-07-07401P |
TRIPLEFIVE | 02100707401P |
TRIPLEFIVE | 03.130 |
TRIPLEFIVE | 03130 |
TRIPLEFIVE | 350 0521 |
TRIPLEFIVE | 3500521 |
TRIPLEFIVE | 935.20.14 |
TRIPLEFIVE | 9352014 |
TRIPLEFIVE | GT80100 |
TRIPLEFIVE | IR-9927 |
TRIPLEFIVE | IR9927 |
TRIPLEFIVE | MBI-22700 |
TRIPLEFIVE | MBI22700 |
TRIPLEFIVE | PBT8209 |
TRIPLEFIVE | RKT1136 |
TRIPLEFIVE | TD32111 |
TRIPLEFIVE | Y3094 |
TRISCAN | 101144003 |
TRISCAN | 1415-531026820 |
TRISCAN | 2-74-204 |
TRISCAN | VKM 73000 |
TRW | KCG171 |
VAICO | V49-0009 |
HONDA
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.