Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADM57629 |
BOSCH | 1987949325 |
BOSCH | 1987949956 |
CONTI | V55316 |
DAYCO | ATB2072 |
FEBI | 12432 |
GATES | T41257 |
GMB | GT90200 |
HUTCHINSON | HTG 80 |
INA | 531 0166 20 |
KAVO PARTS | DTE-4517 |
OPEL | 56 36 724 |
OPEL | 6 36 741 |
OPEL | 6 36 745 |
OPEL | 97112438 |
OPEL | 97114552 |
OPEL | 97210154 |
QUINTON HA | QTT832 |
QUINTON HA | QTT910 |
RUV | 55316 |
SNR | GT353.15 |
SPIDAN | 66316 |
VAUXH | 56 36 724 |
VAUXH | 6 36 741 |
VAUXH | 6 36 745 |
VAUXH | 97112438 |
VAUXH | 97114552 |
VAUXH | 97210154 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.