Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 32 92 4186

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
32 92 4186
Pasek rozrządu SWAG 32 92 4186
  • Pasek rozrządu SWAG 32 92 4186 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 32 92 4186 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

127,00 zł
w tym 23% VAT
Szerokość [mm]:
23,0
Ilość zębów:
148
Ciężar [kg]:
0,095
Pasek:
Z trapezowym profilem zębów

Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Dowiedz się więcej

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32 92 4186 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACEMARK 142903
AUDI 06D 109 119 B
AUDI 06D 109 119 D
AUDI 6D 109 119 B
AUDI 6D 109 119 D
AUTLOG WK3040
AUTLOG WK3076
AUTOKIT 04.5298
AUTOKIT 04.5298PA
AUTOTEAM KATW1688
AYWIPARTS AW2110475
BAPMIC BF0422530010
BGA TB0106
BH SERVICE 8MP 376 813-861
BH SERVICE 9XR 376 818-211
BORSEHUNG B10226
BORSEHUNG B10229
BOSCH 1 987 949 617
BTE SZK03950
BUGATTI KBU5112A
CALIBER 0615KAW
CONTI CT1088
CONTI_BR CT1088
CPB 502776
Cloyes B334
DAYCO 94979
DEXWAL 07-284
DEXWAL 07-284WP
DOLZ 05KD109
EUROREPAR 1611259680
EUROREPAR 1611469580
EUROREPAR 1633129980
FAI 65148
FEBI 24186
FLENNOR 4593V
GATES-AU T334
GATES-BR 5604XS
GATES-MX T334
GATES-SEA T334
GATES 5604XS
GATES T334RB
GGT COKD109
GK 791151
GRAF KP904-2
GRAF KP980-1
GRAF TP046
GRAF TP294
GRAF TP319
HELLA 9XR 376 818-211
HEPU 20-1606
HEPU 29-0146
HUTCHINSON 148 AHP 23
INA 536 0292 10
JPG 1112106500
KAMOKA 7000038
KM INTERNA WKFI615
KWP KW904-2
KWP KW980-1
KWP TW046
KWP TW294
KWP TW319
LUCAS LDK0913
LUCAS LDK0931
LUCAS LKP122
LUCAS LKP123
LYNXAUTO 148CL23
Litens LT0264
MABYPARTS OBK010193
MABYPARTS OBKWP0164
MAG 341200000405
MAG 341200000907
MAHLE CPKX 137 000P
METELLI 30-0904-2
METELLI 30-0980-1
MGA 980K1
MGA CD0596
MGA X596H1
MICHELIN E SMATB0092
MICHELIN E SMATK0031
MICHELIN E SMAWK0031-3
MICHELIN E SMAWK0031-4
MITSUBOSHI 148S8M23
MOVIS ASTK1109
MOVIS ASTK1109PA
Meistersat MTB334K1
Meistersat MTB334LK1
Motrio 8660002901
OPTI ZRK 1443
OPTIMAL R-1533
OSSCA 07755
PROCODIS F 10CD88
PROCODIS F KPE3069A
PROCODIS F KTD3069
QH TALBROS QTB718
QUINTON HA QTB718
REPKIT RKTK1109
REPKIT RKTK1109PA
RIDEX 306T0061
RIDEX 3096W0076
RIDEX 3096W0078
ROULUNDS RR1061
RUV 555704
SASIC 1766044
SEAT 06D 109 119 B
SEAT 6D 109 119 B
SIL K1PA1373
SIL TK1319
SKODA 06D 109 119 B
SKODA 6D 109 119 B
SNR CD14523
SNR KDP457.761
SYNCRONIX SY1088N
Stark SKTIB-0780060
Stark SKWPT-0750077
TOPRAN 111 860
TRISCAN 8645 5604XS
VEYANCE G1596H
VW 06D 109 119 B
VW 06D 109 119 D
VW 6D 109 119 B
VW 6D 109 119 D
WILMINK WG1151188
WILMINK WG1251804
WILMINK WG1251805
WILMINK WG1429560
WILMINK WG1437656
WILMINK WG1464518
WILMINK WG1710040
WILMINK WG1790889
WILMINK WG1790907
WILMINK WG2003931
WILMINK WG2258319
ZPY 06D 109 119B
at autotei at12068
vika 11090602701
vika 11090604701
vika 11090604801

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 32 92 4186 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Agregat prądotwórczy to nieocenione urządzenie znajdujące zastosowanie zarówno w domu, jak i w garażu. Niezależnie od tego, czy potrzebujecie awaryjnego źródła zasilania, czy planujecie poważniejsze majsterkowanie, agregat prądotwórczy może okazać się Waszym najlepszym sojusznikiem.

czytaj więcej >
Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze