Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1107

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
RR1107
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1107
  • Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1107 - fot.1
  • Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1107 - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Ilość zębów:
120
Szerokość [mm]:
30
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RR1107 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AE TB680
AUDI 038109119N
AUDI 038109119P
AUDI 038109119S
BOSCH 1987949469
BOSCH 1987949537
BOSCH 1987949538
DAYCO 120RP300HT
DAYCO 120SP300HT
DAYCO 94885
FEBI 19362
FEBI 19540
FEBI 21718
FORD 1131812
FORD 1250636
FORD 3M216268AA
FORD XM216268BA
GATES 5569XS
HUTCHINSON 120HTDP30
INA 536 0262 10
OPTI HRS76120x30mm
OPTI ZRK 1338
QUINTON HA QTB631
ROULUNDS 120HP300
ROULUNDS RR1107
RUV 555430
SEAT 038109119N
SEAT 038109119P
SEAT 038109119S
SKODA 038109119N
SKODA 038109119P
SKODA 038109119S
TRISCAN 8645 5569XS
VEYANCE G1543
VEYANCE G1543H
VW 038109119L
VW 038109119N
VW 038109119P
VW 038109119S

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu RR1107 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

ROULUNDS RUBBER

Roulunds Rubber jest marką z historią sięgającą pierwszej połowy XIX wieku. Firma została założona już w 1837 roku, w duńskim Odense. Przedsiębiorsto przez wiele dziesięcioleci było w dużej mierze interesem rodzinnym. Pierwsze części motoryzacyjne Roulunds Rubber stanowiły elementy układu hamulcowego. Do dzisiaj w ofercie znajdują się klocki hamulcowe Roulunds Rubber. Jednak od wielu lat nie stanowią już one głównej kategorii produktowej w asortymencie przedsiębiorstwa. Dzisiaj najlepiej znane są elementy układu napędowego tej marki. Paski klinowe Roulunds Rubber oraz paski wielorowkowe tej marki są doceniane przez fachowców i kierowców. Podobnym uznaniem cieszą się również paski rozrządu Roulunds Rubber. Warto zaznaczyć, że marka Roulunds Rubber od kilkunastu lat nie jest już samodzielnym podmiotem. Jej właścicielem została międzynarodowa korporacja z siedzibą w Niemczech – Continental. Zatem części Roulunds Rubber produkowane są pod nadzorem specjalistów z Continental. Niewątpliwie wpływa to na zwiększanie jakości auto części Roulunds Rubber, które dzisiaj zaliczane są do światowej czołówki. Dobrze rozwinięta sieć dystrybucyjna firmy Continental – jednego z największych podmiotów w branży motoryzacyjnej – przyczynia się do popularyzacji części samochodowych Roulunds Rubber.

Dzisiaj paski klinowe czy też klocki hamulcowe Roulunds Rubber są dobrze znane w dziesiątkach krajów na całym świecie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze