Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 4PK875

4.8 (26) pokaż opinie
Kod produktu:
4PK875
Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 4PK875
  • Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 4PK875 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

34,00 zł
w tym 23% VAT
Ciężar [kg]:
0,067
Ilość żeber:
4
Długość [mm]:
875
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (26)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 4PK875

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

sga

(07.08.2022)

5.0
polecam, duzo opisów technicznych części

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1042 ELAST

Przemek

(18.03.2022)

5.0
Wszystko OK. pasuje. Jakość OK

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1306

Przemek

(18.03.2022)

5.0
Pasuje, założenie bez problemu. Jakość OK.

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK716 ELAST

Owsian

(23.11.2021)

5.0
Polecam! Pasek wysokiej jakości. Pasuje bezproblemowo do bmw e39.

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK813

Owsian

(23.11.2021)

5.0
Polecam! Pasek wysokiej jakości pasuje bezproplemowo do bmw e39.

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK2060

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 4PK875 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALFA 60543218
AUSTI GFB375
BMW 11287536345
BOSCH 1987947897
CHRYS 04668380AA
CHRYS 04668380AB
CHRYS 04668380AC
CHRYS 04668380AE
CHRYS 04668380AF
CHRYS 4668380AA
CHRYS 4668380AB
CHRYS 4668380AC
CHRYS 4668380AD
CHRYS 4668380AE
CHRYS 4668380AF
CHRYS K04668380AC
DAYCO 4PK875
FEBI 28786
FEBI 28787
GATES 48355
GATES 4PK878
HBJAKOPART J1040875
HBJAKOPART J1043001
HONDA 38920PM3003
HONDA 38920PM3014
HONDA 38920PM3505
HONDA 38920PM5A12
HONDA 38920PM5A13
HONDA 38920PO8004
HONDA 56992P2T003
HONDA 56992P2T004
HONDA 56992P30003
HONDA 56992P30004
HONDA 56992PO3004
HYUNDAI 2521221200
HYUNDAI 2521221220
HYUNDAI 2521223000
HYUNDAI 2521223021
HYUNDAI 2521224320
HYUNDAI 2521224350
HYUNDAI 9771322000
INA FB 4PK875
KIA MB3C718381B
LEXUS 9008091088
LEXUS 9008091212
LEXUS 99364208808P
LEXUS 9936480880
MAZDA 38920PM3003
MAZDA 38920PM3003B
MAZDA B3C718381
MAZDA B3C718381A9C
MAZDA B3C718381B9F
MAZDA B3C718381X
MAZDA B3P515908
MAZDA B63015907
MAZDA B63015907A
MAZDA B63015907C9F
MAZDA F80815381
MAZDA F808153819C
MAZDA F80815381X
MITSUBISHI 1340A056
MITSUBISHI 1340A057
MITSUBISHI 1340A067
MITSUBISHI MD106658
MITSUBISHI MD118572
NISSA 1172059S01
NISSA 1192030R10
NISSA 1192030R11
NISSA 1192030R12
NISSA A192030R12
OPTI 4PK875SCC
PROTO MD069671
PROTO PW510580
QUINTON HA QBR4875
RENAULT T 7700709398
RENAULT T 7700729330
ROULUNDS 4K0875
SKF VKMV4PK875
SUBAR 9091602693
TOYOT 9008091088
TOYOT 90916-W2029
TOYOT 9091602268
TOYOT 9091602365
TOYOT 9091602693
TOYOT 9936420880
TOYOT 99364208808P
TOYOT 9936480880
TOYOT 9936490880
VEYANCE 4PK0875
VEYANCE 4PK0875G

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LEXUS

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

PROTON

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

TATA

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Agregat prądotwórczy to nieocenione urządzenie znajdujące zastosowanie zarówno w domu, jak i w garażu. Niezależnie od tego, czy potrzebujecie awaryjnego źródła zasilania, czy planujecie poważniejsze majsterkowanie, agregat prądotwórczy może okazać się Waszym najlepszym sojusznikiem.

czytaj więcej >
Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze