- Seria: Transmax
- Pojemność: 1
Środki smarne przeznaczone do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów zupełnie odbiegają właściwościami od konwencjonalnych olejów przekładniowych. Główna różnica wynikająca z odmiennego zastosowania przekłada się na zupełnie inne właściwości fizykochemiczne. Dobry olej do przekładni automatycznej oprócz ochrony przeciwzużyciowej i antykorozyjnej zapewnia także szybką, płynną i precyzyjną zmianę biegów, także pod obciążeniem. Większość producentów samochodów zaleca wymianę oleju w przekładniach automatycznych co 30 000 – 60 000 kilometrów, koniecznie wraz z nowym filtrem.
Oparty na w pełni syntetycznej formule CASTROL Transmax Dual przeznaczony jest do stosowania w nowoczesnych przekładniach dwusprzęgłowych. Przede wszystkim polecany do pojazdów Volvo, Mitsubishi, Chrysler, a także VW Group (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen). Idealnie dobrane parametry tarciowe oleju CASTROL Transmax Dual czynią eksploatację nowoczesnych skrzynń biegów niezwykle płynną i szybką. Zastosowane w składzie domieszki ułatwiają pracę w szerokim spektrum obciążeń termicznych i mechanicznych. Jedyny olej rekomendowany do sześciobiegowych skrzyń DSG z układem mokrego sprzęgła.
Spełnia wymagania producentów:
· Ford WSS-M2C-936-A;
· Volvo;
· Mitsubishi;
· Chrysler (Europa);
· VW G052 529;
· VW 052 182.
Pojemność opakowania: 1 litr.