- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 335
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
(02.02.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS222
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042749B |
BORG BECK | BDL6433 |
BORG BECK | BDL6433HD |
BORG BECK | BDL7168 |
CITRO | 16 073 234 80 |
CITRO | 5087 45 |
CITRO | 5087 59 |
CITRO | 5087 66 |
CITRO | 5087 71 |
CITRO | 5087 74 |
CITRO | 96 288 787 |
CITRO | E 459 713 |
CITROEN DF | 508745 |
DELPHI | TC2313 |
DELPHI | TC880 |
DITAS | A24979 |
DITAS | DSR1027 |
DS | 98 088 682 80 |
FAG | 818 0235 10 |
FEBI | 43769 |
FEBI | 43770 |
FIRST LINE | FDL6433 |
LEMFO | 22651 |
MAPCO | 19348 |
MAPCO | 19348HPS |
METZGER | 53046818 |
METZGER | 83046818 |
MEYLE | 11160600001 |
MEYLE | 11160600026 |
MEYLE | 11160600029 |
MGA | SA5162 |
MGA | SA5395 |
MONROE | L28607 |
MONROE | L38607 |
MOOG | CI-LS-8417 |
MOOG | CILS14683 |
MOOG | PE-LS-1573 |
NK | 5113706 |
OCAP | 0500488 |
OPTIMAL | G7-573 |
PEUGE | 16 073 234 80 |
PEUGE | 5087 45 |
PEUGE | 5087 59 |
PEUGE | 5087 71 |
PEUGE | 5087 74 |
PEUGE | 98 088 682 80 |
PEUGE | E 459 713 |
PEX | 1205395 |
QUINTON HA | QLS5266S |
RTS | 9700733 |
RUV | 915929 |
SIDEM | 53060 |
SIDEM | 53069 |
SPIDAN | 44539 |
SWAG | 62790021 |
TALOSA | 5007320 |
TALOSA | 5007321 |
TALOSA | 5009965 |
TRISCAN | 850028607 |
TRISCAN | 850038607 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
OCAP 0504600 | OCAP | Brak ceny |
DIEDERICHS 1424101 | DIEDERICHS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1226 | DJ PARTS | Brak ceny |
Połączenie kątowe, drążek kierowniczy NPS P410A01 | NPS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora EUROREPAR 1634883780 | EUROREPAR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL462-H | FLENNOR | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.