Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa MULLER FILTER FN288

3.7 (3) pokaż opinie
Kod produktu:
FN288
Filtr paliwa MULLER FILTER FN288
  • Filtr paliwa MULLER FILTER FN288 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

68,00 zł
w tym 23% VAT
Rodzaj filtra:
Filtr przewodowy

Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
89
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
13
Dolot - sr. [mm]:
8
Wylot - sr. [mm]:
8
Rozmiar gwintu 1:
M10X1,5
Wysokość [mm]:
194
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
3.7 (3)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr paliwa MULLER FILTER FN288

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Nasił82

(18.08.2018)

1.0
Po zamontowaniu tego filtra pompa buczy bardzo głośnio. Ma złą przepustowość Na wcześniejszym starym cisza.

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Doskonały stosunek jakości do ceny, parametry zbliżone do fabrycznych na 1 montaż. Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Doskonały stosunek jakości do ceny, Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FN288 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.L.FILTER ALG-2256/8
A.L.FILTER ALG-2261/8
A.L.FILTER ALG-2274/8
A.L.FILTER ALG-2278/8
ACDELCO XD 9060 E
ACDELCO XD 9061 E
ACDELCO XD 9268 E
ALCOFILTER SP-1041
ALCOFILTER SP-1259
ARMAFILT GO-80/198.0
ASAS SP 7014
ASAS SP 7024
BOSCH 0 450 906 288
BOSCH 0 450 906 295
BOSCH 0 450 906 298
BOSCH 0 450 906 350
BOSCH 0 450 906 374
BOSCH 0 450 906 375
BOSCH 0450906288
BOSCH 0450906295
BOSCH 0450906298
BOSCH 0450906350
BOSCH 0450906374
BOSCH 0450906375
BOSCH N6295
BOSCH N6374
CHAMP FN 85
CHAMPION CFF100142
CHAMPION L 142
CHAMPION L 273
CLEANF DN 904
CLEANF DN 993
CLEANF DN 993/T
COMLINE EFF077
COOPE FSM 4129
COOPERSFIA FP5359
COOPERSFIA FP5535
COOPERSFIA FT5535
DELPHI FF0104
DELPHI FF20009
DELPHI HDF515
FEBI 21602
FEBI 21622
FIAT 46473803
FIAT 9948070
FILFILTER ZP 05/6 F
FILTRON PP 839/1
FILTRON PP 839/3
FRAM PS5896
FRAM PS8949
GIF GF 217
GUD E 96
GUD MP 06
HEN H125WK
HEN H70WK08
HOFFER 7690194
KOLBENSCHM 421-FP
KOLBENSCHM 50 013 421
LAUTR ELG 5234
LAUTR ELG 5257
LAUTR G19
LUCCAV HDF 515
LUCCAV HDF 565
MAG 71760795
MAG 71760799
MAG 71760800
MAG FD 548
MAG FD 553
MAG FD 564
MAHLE KL 147
MAHLE KL 147 D
MAHLE KL 147/2
MAHLE KL 233/2
MANN WK853/3X
MANN WK853/4
MANN WK8533
MAPCO 63199
MEATDORIA 4194
MEATDORIA 4194T
MEATDORIA 4225T
MEATDORIA 4246
MECAFILTER ELG5234
MECAFILTER ELG5257
MISFAT M391
MISFAT M404
MOTAQUIP VFF 341
P.B.R. AG-6031
P.B.R. AG-6067
PURFLU FCS456
PURFLU FCS463
PURFLU FCS470
PURFLU FCS711
PUROLATOR F 67832
PUROLATOR F 68098
PUROLATOR F69202
PZL PDS741
SCT ST 304
SCT ST 775
SOFIMA S 4391 NR
SOFIMA S 4404 NR
SOFIMA S 5427 GC
TECNOCAR RN248
TECNOCAR RN59B
TECNOCAR RN70B
TEHO 6219
TEHO 6222
UFI 24.391.00
UFI 24.404.00
UFI 55.427.00
UNICO F. FI 8176/3 X
UNICO F. FI 8176/4
VAG 1C0 127 401
VAG 1CO 127 401
VAG 1J0 127 399 A
VAG 1J0 127 401
VAG 1J0 127 401 A
VAG 1J0 127 401 B
VAG 2D0 127 399
VALEO 587500
VALEO 587505
WIXFILTERS WF8046
WIXFILTERS WF8217

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra FN288 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Części

Filtr przewodowy
Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze