Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2256/8 |
A.L.FILTER | ALG-2261/8 |
A.L.FILTER | ALG-2274/8 |
A.L.FILTER | ALG-2278/8 |
ACDELCO | XD 9060 E |
ACDELCO | XD 9061 E |
ACDELCO | XD 9268 E |
ALCOFILTER | SP-1041 |
ALCOFILTER | SP-1259 |
ARMAFILT | GO-80/198.0 |
ASAS | SP 7014 |
ASAS | SP 7024 |
BOSCH | 0 450 906 288 |
BOSCH | 0 450 906 295 |
BOSCH | 0 450 906 298 |
BOSCH | 0 450 906 350 |
BOSCH | 0 450 906 374 |
BOSCH | 0 450 906 375 |
BOSCH | 0450906288 |
BOSCH | 0450906295 |
BOSCH | 0450906298 |
BOSCH | 0450906350 |
BOSCH | 0450906374 |
BOSCH | 0450906375 |
BOSCH | N6295 |
BOSCH | N6374 |
CHAMP | FN 85 |
CHAMPION | CFF100142 |
CHAMPION | L 142 |
CHAMPION | L 273 |
CLEANF | DN 904 |
CLEANF | DN 993 |
CLEANF | DN 993/T |
COMLINE | EFF077 |
COOPE | FSM 4129 |
COOPERSFIA | FP5359 |
COOPERSFIA | FP5535 |
COOPERSFIA | FT5535 |
DELPHI | FF0104 |
DELPHI | FF20009 |
DELPHI | HDF515 |
FEBI | 21602 |
FEBI | 21622 |
FIAT | 46473803 |
FIAT | 9948070 |
FILFILTER | ZP 05/6 F |
FILTRON | PP 839/1 |
FILTRON | PP 839/3 |
FRAM | PS5896 |
FRAM | PS8949 |
GIF | GF 217 |
GUD | E 96 |
GUD | MP 06 |
HEN | H125WK |
HEN | H70WK08 |
HOFFER | 7690194 |
KOLBENSCHM | 421-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 421 |
LAUTR | ELG 5234 |
LAUTR | ELG 5257 |
LAUTR | G19 |
LUCCAV | HDF 515 |
LUCCAV | HDF 565 |
MAG | 71760795 |
MAG | 71760799 |
MAG | 71760800 |
MAG | FD 548 |
MAG | FD 553 |
MAG | FD 564 |
MAHLE | KL 147 |
MAHLE | KL 147 D |
MAHLE | KL 147/2 |
MAHLE | KL 233/2 |
MANN | WK853/3X |
MANN | WK853/4 |
MANN | WK8533 |
MAPCO | 63199 |
MEATDORIA | 4194 |
MEATDORIA | 4194T |
MEATDORIA | 4225T |
MEATDORIA | 4246 |
MECAFILTER | ELG5234 |
MECAFILTER | ELG5257 |
MISFAT | M391 |
MISFAT | M404 |
MOTAQUIP | VFF 341 |
P.B.R. | AG-6031 |
P.B.R. | AG-6067 |
PURFLU | FCS456 |
PURFLU | FCS463 |
PURFLU | FCS470 |
PURFLU | FCS711 |
PUROLATOR | F 67832 |
PUROLATOR | F 68098 |
PUROLATOR | F69202 |
PZL | PDS741 |
SCT | ST 304 |
SCT | ST 775 |
SOFIMA | S 4391 NR |
SOFIMA | S 4404 NR |
SOFIMA | S 5427 GC |
TECNOCAR | RN248 |
TECNOCAR | RN59B |
TECNOCAR | RN70B |
TEHO | 6219 |
TEHO | 6222 |
UFI | 24.391.00 |
UFI | 24.404.00 |
UFI | 55.427.00 |
UNICO F. | FI 8176/3 X |
UNICO F. | FI 8176/4 |
VAG | 1C0 127 401 |
VAG | 1CO 127 401 |
VAG | 1J0 127 399 A |
VAG | 1J0 127 401 |
VAG | 1J0 127 401 A |
VAG | 1J0 127 401 B |
VAG | 2D0 127 399 |
VALEO | 587500 |
VALEO | 587505 |
WIXFILTERS | WF8046 |
WIXFILTERS | WF8217 |
AUDI
|
FIAT
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: