Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-4564 AR |
A.L.FILTER | ALG-4564 Z2 |
A.L.FILTER | ALG-4586 |
ACDELCO | FS 9128 E |
ACDELCO | GF 618 |
ACDELCO | GF 634 |
ACDELCO | GF 818 |
ALCOFILTER | SP-2060 |
ALCOFILTER | SP-2134 |
ALFA | 46403933 |
ALFA | 60811822 |
ALFA | 60811904 |
ALFA | 60812738 |
ALFA | 71736100 |
ASHIKA | 30-W0-002 |
BLUEPRINT | ADG 02314 |
BLUEPRINT | ADJ 132319 |
BOSCH | 0 450 905 273 |
BOSCH | 0 450 905 316 |
BOSCH | 0 450 905 945 |
BOSCH | 0 986 450 235 |
BOSCH | 0 986 AF8 156 |
BOSCH | 0450905273 |
BOSCH | 0450905316 |
BOSCH | 0450905945 |
BOSCH | 0986450235 |
BOSCH | F5273 |
BOSCH | F5316 |
CHAMP | FN 20 |
CHAMPION | CFF100225 |
CHAMPION | L 225 |
CHAMPION | L 225/606 |
CITRO | 1567 89 |
CLEANF | MB 985 |
CLEANF | MBNA 985 |
COMLINE | EFF010 |
COOPE | FIG 7021 |
COOPERSFIA | FT5258 |
COOPERSFIA | FT5416 |
CROSL | 6710 |
CROSL | 6805 |
CROSL | 6806 |
CROSL | 6810 |
DELPHI | FF0069 |
DELPHI | FF0070 |
FEBI | 17634 |
FEBI | 17635 |
FIAT | 46 474 249 |
FIAT | 46403932 |
FIAT | 46403933 |
FIAT | 46441236 |
FIAT | 46523087 |
FIAT | 60811822 |
FIAT | 60811904 |
FIAT | 60812738 |
FIAT | 71736100 |
FILFILTER | ZP 8003 FM |
FILTRON | PP 905 |
FILTRON | PP 905/1 |
FRAM | G5540 |
FRAM | G5978 |
GIF | ES 085 |
GM | 25121353 |
GM | 25160729 |
GM | 25161333 |
GM | 25313359 |
GM | 90353562 |
GM | GF633 |
GUD | E 130 |
GUD | E 67 |
HBJAKOPART | J1330901 |
HEN | H110WK |
HEN | H306WK |
HOFFER | 7790077 |
HOFFER | 7790267 |
JAGUA | 1X 43 9155 A |
JAGUA | 1X 43 9155 AA |
JAGUA | C2S 20906 |
JAGUA | C2S 2768 |
JAGUA | C2S 40500 |
JAGUA | C2S 43206 |
JAGUA | C2S 45278 |
KAYSE | AK 10 - XO |
KAYSE | AK 10 X0 |
KAYSE | AK 10-OV |
KOLBENSCHM | 268-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 268 |
KOLBENSCHM | 50 013 643 |
KOLBENSCHM | 643-FP |
LADA | 2123-1117-010 |
LADA | 2123-1117-010-00 |
LADA | 2123-1117-010-02 |
LADA | 21230-1117-010-00 |
LADA | 21230-1117-010-02 |
LANCIA | 46474249 |
LAUTR | E03 |
LAUTR | ELE 6006 |
LAUTR | ELE 6064 |
MAG | 71760676 |
MAG | FI 41 |
MAG | FI I25 |
MAG | FI I41 |
MAHLE | KL 83 |
MAHLE | KL 84 |
MANN | WK512 |
MAPCO | 62212 |
MEATDORIA | 4077 |
MEATDORIA | 4267 |
MECAFILTER | ELE6006 |
MECAFILTER | ELE6064 |
MISFAT | E515 |
MOTAQUIP | VFF 258 |
MOTAQUIP | VFF 490 |
NIPPARTS | J1330901 |
NIPPARTS | J1330902 |
OPEL | 25164444 |
OPEL | 25320277 |
OPEL | 808568 |
OPEL | 818508 |
OPEL | 818509 |
OPEL | 818510 |
OPEL | 818514 |
OPEL | 818568 |
P.B.R. | AG-6025 |
P.B.R. | AG-6066 |
PEUGE | 1567 88 |
PURFLU | EP155 |
PURFLU | EP163 |
PURFLU | EP164 |
PURFLU | EP184 |
PUROLATOR | F 57318 |
PUROLATOR | F65217 |
PZL | FPW092 |
RYCO | Z578 |
SCT | ST 342 |
SOFIMA | S 1515 B |
SOFIMA | S 1722 B |
TECNOCAR | B56 |
TECNOCAR | B57 |
TECNOCAR | B67 |
TEHO | 61071 |
UFI | 31.515.00 |
UFI | 31.722.00 |
UNI | GFE 7061 |
UNICO F. | FI 5163 |
UNIPART | GFE7061 |
VAG | 6X0 201 511 |
VAG | 6X0 201 511 B |
VAG | 6XO 201 511 B |
VALEO | 587008 |
WIXFILTERS | WF8101 |
WIXFILTERS | WF8165 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
CADILLAC
|
CITROËN
|
FIAT
|
IRMSCHER
|
JAGUAR
|
LADA
|
LANCIA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: