Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-9078 |
ACDELCO | FS 29 |
ACDELCO | FS 40 |
ACDELCO | FS 9177 E |
ACDELCO | FS 9279 E |
ALCOFILTER | SP-2027 |
ALCOFILTER | SP-2093 |
AMC FILTER | MF-546 |
AMC FILTER | MF-5555 |
AMC FILTER | MF-5563 |
ASHIKA | 30-03-315 |
BALDW | BF1131 |
BALDW | BF929 |
BLUEPRINT | ADM 52308 |
BLUEPRINT | ADM 52313 |
BLUEPRINT | ADM 52320 |
BLUEPRINT | ADM 52323 |
BLUEPRINT | ADM 52326 |
BOSCH | 0 450 905 918 |
BOSCH | 0 450 905 957 |
BOSCH | 0 450 905 989 |
BOSCH | 0 986 450 108 |
BOSCH | 0450905918 |
BOSCH | 0450905957 |
BOSCH | 0450905989 |
BOSCH | 0986450108 |
BOSCH | F0108 |
CHAMP | FN 71 |
CHAMP | FN 93 |
CHAMP | G 2957 |
CHAMP | G 6336 |
CHAMPION | L 227 |
CHAMPION | L 235 |
CLEANF | MBNA 1508 |
COMLINE | CMZ13006 |
COOPE | FIG 7039 |
COOPERSFIA | FT5428 |
CROSL | 6681 |
DELPHI | FF0033 |
FILTRON | PP 880 |
FRAM | G6442 |
FRAM | G7146 |
GUD | E 58 |
HBJAKOPART | J1330303 |
HBJAKOPART | J1333009 |
HBJAKOPART | J1333015 |
HBJAKOPART | J1333023 |
HEN | H228WK |
HEN | H255WK |
HOFFER | 7590059 |
JAPANPAR | FC-309 |
JAPANPAR | FC-309S |
JAPANPAR | FC-315 |
JAPANPAR | FC-315S |
JAPANPAR | FC-323 |
JAPANPAR | FC-324S |
JAPANPAR | JFC-309 |
JAPANPAR | JFC-309S |
JAPANPAR | JFC-315 |
JAPANPAR | JFC-315S |
JAPANPAR | JFC-323 |
JAPANPAR | JFC-324S |
KIA | 0 K201 20 490 |
KIA | M ZT42 20 490 |
KIA | O K201 20 490 |
KOLBENSCHM | 50 013 830 |
KOLBENSCHM | 830-FP |
LAUTR | ELE 6032 |
LUBERFINER | G 2957 |
LUBERFINER | G 6320 |
LUBERFINER | G 6336 |
LUCCAV | 164 |
MAG | FI 83 |
MAG | FI I83 |
MAG | FI I90 |
MAHLE | KL 115 |
MANN | WK614/9 |
MAPCO | 62519 |
MAZDA | B 6BF-13480 |
MAZDA | B 6BF-20490 |
MAZDA | B 6BF-20490 A |
MAZDA | B P01-20490 A |
MAZDA | B3H72-0490 |
MAZDA | BP01-13-480 |
MAZDA | BPY1-13-480 |
MAZDA | BPY1-20-490 |
MAZDA | N 326-20490 |
MAZDA | N326-20-490A |
MAZDA | Z501-20-490 |
MEATDORIA | 4059 |
MECAFILTER | ELE6032 |
MISFAT | E520 |
MOTAQUIP | VFF 288 |
NIPPARTS | J1330303 |
NIPPARTS | J1333009 |
NIPPARTS | J1333015 |
NIPPARTS | J1333023 |
P.B.R. | AG-6107 |
PURFLU | EP182 |
PUROLATOR | F 54493 |
PUROLATOR | F 54708 |
PUROLATOR | F69218 |
RYCO | Z310 |
RYCO | Z484 |
RYCO | Z490 |
SCT | ST 767 |
SOFIMA | S 1520 B |
SOFIMA | S 1670 B |
SOFIMA | S 1689 B |
TEHO | 61035 |
UFI | 31.520.00 |
UFI | 31.670.00 |
UFI | 31.689.00 |
UFI | 31.764.00 |
UNI | GFE 7082 |
UNIPART | GFE7082 |
VALEO | 587037 |
VIC | FC-9078 |
WIXFILTERS | 33295 |
WIXFILTERS | WF8080 |
WIXFILTERS | WF8216 |
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: