Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator OCAP 82648FU (Oś przednia)

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
82648FU
Amortyzator OCAP 82648FU (Oś przednia)
  • Amortyzator OCAP 82648FU (Oś przednia) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator ze sprężyną odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Dolny docisk
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 82648FU po numerze OEM

Producent Numery OEM
EUROREPAR 1635537680
EUROREPAR 1635538280
GOLD 8270073
GOLD 9270073
HBJAKOPART J4301019
JAPANPAR MM-10112
KAVO PARTS SSA-6563
KYB 335835
MAG 357218070000
MANDO MSS017321
MAXGEAR 11-0714
MEYLE 16-26 623 0020
MONROE V4517
NIPPARTS N5501051G
NISSA 5430300Q0D
OPEL 4419225
OPEL 4420962
OPEL 4421898
OPEL 93168682
OPEL 93197239
OPEL 95508206
OPENPARTS SAB8139.31
OPTIMAL A-5098G
QUINTON HA QAG181326
RENAU 543020044R
RENAU 543029774R
RENAU 8200688797
SACHS 317422
TRW JGM1026T
VAUXH 4419225
VAUXH 4420962
VAUXH 4421898
VAUXH 93168682
VAUXH 93197239
VAUXH 95508206

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 82648FU pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,01 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Agregat prądotwórczy to nieocenione urządzenie znajdujące zastosowanie zarówno w domu, jak i w garażu. Niezależnie od tego, czy potrzebujecie awaryjnego źródła zasilania, czy planujecie poważniejsze majsterkowanie, agregat prądotwórczy może okazać się Waszym najlepszym sojusznikiem.

czytaj więcej >
Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

OCAP

OCAP to włoski producent części samochodowych. Firma posiada ogromne doświadczenie, zbierane już od 1975 roku. Części samochodowe OCAP tworzą bogaty asortyment elementów z różnych układów samochodowych. Niemniej jednak zdecydowanie dominują w ofercie części układu kierowniczego OCAP oraz elementy zawieszenia OCAP. W tych kategoriach referencji jest najwięcej, a należące do nich części OCAP są najwyżej cenione przez kierowców. Auto części OCAP to między innymi drążki kierownicze, przekładnie i pompy wspomagania. Niemniej jednak w asortymencie znajduje się również wiele drobnych elementów uzupełniających, takich jak uszczelki czy gumy wykorzystywane w układzie kierowniczym. Natomiast zawieszenie OCAP to między innymi wahacze, sworznie i tuleje. Dostępne są również elementy mocujące oraz amortyzujące. Przedsiębiorstwo OCAP od lat cieszy się renomą na rynku europejskim i nie tylko. Niezmiennie główna siedziba firmy znajduje się we Włoszech. Jednak już dawno firma działa również daleko poza granicami tego kraju. Oddziały przedsiębiorstwa znajdują się między innymi na Węgrzech i we Francji, ale również w Indiach czy Chinach. Części OCAP trafiają na aftermarket, ale również na pierwszy montaż do fabryk renomowanych producentów samochodów, takich jak np. FIAT.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze