Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator JAPANPARTS MM-00039 (Oś tylna)

4.7 (3) pokaż opinie
Kod produktu:
MM-00039
Amortyzator JAPANPARTS MM-00039 (Oś tylna)
  • Amortyzator JAPANPARTS MM-00039 (Oś tylna) - fot.1
  • Amortyzator JAPANPARTS MM-00039 (Oś tylna) - fot.2
  • Amortyzator JAPANPARTS MM-00039 (Oś tylna) - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

152,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Bez sprężyny talerzowej
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.7 (3)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator JAPANPARTS MM-00039 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Gabriel

(09.01.2020)

5.0
Japanparts to bardzo znana firma jeśli chodzi o rynek amortyzatorów. Właśnie kupiłem takie amory i jestem bardzo zadowolony z ich działania. W iPatrs mają też duży wybór innych marek, dlatego każdy mógłby coś wybrać. Polecam ten sklep

Opinia wystawiona dla Amortyzator JAPANPARTS MM-00180

Andrzej

(30.11.2019)

5.0

Bardzo dobrej jakości amortyzator. Za taką cenę to naprawdę warto go kupić. Mam go od ponad miesiąca i sprawdza się dość dobrze. Obsługa sklepu bardzo kompetentna, przesyłka była u mnie w kilka dni od daty zamówienia. Super sklep

Opinia wystawiona dla Amortyzator JAPANPARTS MM-40011

krisfan36@

(29.09.2016)

4.0
stosunek ceny do jakości jest super , jednak można coś dobrego polecić za rozsądną cenę

Opinia wystawiona dla Amortyzator JAPANPARTS MM33046

Numery OEM

Szukaj zamienników dla MM-00039 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 101703
AL-KO 810010
APXENERGY X302343
ASHIKA MA-00039
AUDI 8D0513031D
AUDI 8D0513031F
AUDI 8D0513031G
AUDI 8D0513031H
AUDI 8D5513031K
AUDI 8D5513031L
AUDI 8D9513031F
AUDI 8D9513031G
BBFREDLINE 39AU000
BILSTEIN 19-103471
BOGE 27-D69-A
BOGE 27-D69-F
BOGE 27-D70-A
BOGE 27-D70-F
GOLD 9430739
JAPKO MJ00039
KYB 343302
MAG 357319070000
MEYLE 126 725 0007
MONROE 23894
MONROE 23905
MONROE 23906
MONROE 376232SP
MONROE 5550005
MONROE E1088
MONROE E1089
MONROE E1166
MONROE E1243
MONROE E1245
OPTIMAL A-1170G
SACHS 170 814
SACHS 170 815
SACHS 280 560
SACHS 280 561
SACHS 280 562
SACHS 280 563
STELLOX 3212-0095-SX
STELLOX 3212-0232-SX
VW 37101
VW 67102
VW 67103

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator MM-00039 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

JAPANPARTS

Japanparts zajmuje się dystrybucją oraz sprzedażą części do wielu modeli samochodów pochodzących od azjatyckich oraz amerykańskich producentów, takich jak Toyota, Mazda, Mitsubishi, Chrysler i wielu innych. Wieloletnia obecność w branży oraz przywiązanie do jakości sprawia, że usługi i części z logiem marki Japanparts słyną ze znakomitej jakości i są cenione przez klientów na całym świecie. Firma działa od 1988 roku i obecnie eksportuje swoje produkty do ponad 150 krajów z całego świata.

Marka oferuje swoim klientom szeroki wybór części samochodowych, są to głównie filtry, elementy układu hamowania, sprzęgła, zawieszenia i układu kierowniczego, a także silnika oraz jego osprzętu. Każdy ze sprzedawanych produktów przechodzi specjalne badania, które mają za zadanie potwierdzenie jej znakomitej jakości oraz trwałości. Do oferty ciągle trafiają nowe pozycje, które dzięki znakomitej jakości oraz wysokim standardom wykonania są w stanie sprostać oczekiwaniom klientów.

Dzięki wspomnianym cechom, firma Japanparts jest jedną z najchętniej wybieranych wśród właścicieli aut japońskich, koreańskich oraz niektórych modeli pojazdów amerykańskich i zapewnia im pewność, komfort, a co najważniejsze bezpieczeństwo na drodze.

Cechy Części

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze