Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GABRIEL G35362 (Oś przednia, z prawej)

4.9 (20) pokaż opinie
Kod produktu:
G35362
Amortyzator GABRIEL G35362 (Oś przednia, z prawej)
  • Amortyzator GABRIEL G35362 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

177,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Średnica [mm]:
45
Wymiar gwintu:
M12x1,25
Długość 1 [mm]:
497
Długość 2 [mm]:
333
Średnica korbowodu [mm]:
20
Ilość na oś:
1
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (20)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator GABRIEL G35362 (Oś przednia, z prawej)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Kornel

(09.01.2020)

5.0
Do swojego Mercedesa je kupiłem i jak dla mnie bardzo dobrze się sprawują. Doskonale tłumią drgania i amortyzują nierówności. Były w dobrej cenie i to mnie przekonało, a nie znałem tej firmy. Teraz mam o niej bardzo dobre zdanie i polecam!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G54272

Star

(13.06.2017)

5.0
Są w zadziwiająco niskiej cenie. Zakupiłem parę do mojego Renault i jestem pod wrażeniem. Bardzo dobrze tłumią drgania.

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69989 GABRIEL 69989

Krystian

(23.03.2017)

5.0
Bardzo dobra jakość! Bardzo udany zakup!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55941

wfx

(21.01.2015)

5.0
Polecam dobry amor za bdobrą cenę

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69922

Jagol

(21.08.2014)

5.0
polecam, to chyba to samo co trw

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55963

Numery OEM

Szukaj zamienników dla G35362 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 301194
AL-KO 301195
AL-KO 3119IG
BENDIX 060779GRB
BILSTEIN 22-110442
BILSTEIN 22-110459
BILSTEIN VNEB044
BILSTEIN VNEB045
BOGE 30-B78-A
BOGE 30-B79-A
DELPHI KG8078
KYB 333755
KYB 333756
KYB 333945
KYB 344342
METZGER 2340182
MEYLE 626 623 0003
MGA AM8055
MONROE 16327
MONROE 16328
MONROE 742089SP
MONROE E4723
MONROE E4723R
MONROE G16327
MONROE G16328
NK 653631192
OPEL 3 44 342
OPEL 3 44 344
QUINTON HA 178776
QUINTON HA 178777
SACHS 290 381
SACHS 290 383
SACHS 290381
TRW JGM3367SR
VAUXH 72119116

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator G35362 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GABRIEL

Gabriel to amerykański producent części do zawieszenia z przeznaczaniem OEM dla wielu popularnych marek samochodów. Oferta części Gabriel skierowana jest do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów dostawczych i pojazdów ciężarowych. Marka specjalizuje się w produkcji wysokowydajnych amortyzatorów samochodowych.

Firma została założona na początku XX wieku. Gabriel jest pionierem na rynku motoryzacyjnym we wprowadzaniu wielu elementów układu zawieszenia. Najlepiej odda to fakt, że produkcja marki Gabriel obejmuje m.in. wynalezienie amortyzatora samochodowego oraz w późniejszych czasach powstanie pierwszego regulowanego amortyzatora.

Bardzo dobra jakość części Gabriel jest poparta ponad 100-letnim doświadczeniem w produkcji dla przemysłu motoryzacyjnego. Części zawieszenia Gabriel to elementy zaprojektowane tak, aby zapewnić bezproblemową jazdę i doskonałą kontrolę nad samochodem. Firma stosuje precyzyjne i skrupulatne procesy testowania, aby zapewnić maksymalną niezawodność i jakość oferowanych auto części.

Różne procedury testowe obejmują m.in. testowanie sprężyn, amortyzatorów oraz testy obciążenia granicznego. Wszystkie auto części Gabriel zostają również sprawdzone i przetestowane pod kątem jazdy, tak by były jak najlepiej dopasowane do konkretnego modelu samochodu.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze