Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GABRIEL 51017 (Oś tylna)

4.9 (20) pokaż opinie
Kod produktu:
51017
Amortyzator GABRIEL 51017 (Oś tylna)
  • Amortyzator GABRIEL 51017 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

173,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Średnica [mm]:
39
Wymiar gwintu:
M10x1,0
Długość 1 [mm]:
588
Długość 2 [mm]:
373
Średnica korbowodu [mm]:
12
Ilość na oś:
2
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (20)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator GABRIEL 51017 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Kornel

(09.01.2020)

5.0
Do swojego Mercedesa je kupiłem i jak dla mnie bardzo dobrze się sprawują. Doskonale tłumią drgania i amortyzują nierówności. Były w dobrej cenie i to mnie przekonało, a nie znałem tej firmy. Teraz mam o niej bardzo dobre zdanie i polecam!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G54272

Star

(13.06.2017)

5.0
Są w zadziwiająco niskiej cenie. Zakupiłem parę do mojego Renault i jestem pod wrażeniem. Bardzo dobrze tłumią drgania.

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69989 GABRIEL 69989

Krystian

(23.03.2017)

5.0
Bardzo dobra jakość! Bardzo udany zakup!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55941

wfx

(21.01.2015)

5.0
Polecam dobry amor za bdobrą cenę

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69922

Jagol

(21.08.2014)

5.0
polecam, to chyba to samo co trw

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55963

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 51017 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 1.601
AL-KO 106010
AL-KO 108170
AL-KO 108190
AL-KO 108193
AL-KO 1819G
AUDI 321 513 031 P
AUDI 321 513 031 R
AUDI 331 513 031 P
BENDIX 060314HB
BENDIX 060451HB
BENDIX 060454GB
BENDIX 060454HB
BILSTEIN 15-062208
BILSTEIN 15-069122
BILSTEIN 19-019659
BILSTEIN 19-019932
BILSTEIN BNE-1965
BILSTEIN BTE-6220
BILSTEIN BTE-6912
BOGE 27-311-0
BOGE 27-487-0
BOGE 27-982-1
DELPHI D2252503
DELPHI D2252797
DELPHI D2253720
DELPHI V20250313
DELPHI V20279513
KONI 802615SPORT
KYB 343043
KYB 343206
KYB 343223
KYB 443164
KYB 443246
KYB 551038
KYB 551039
KYB 551063
METZGER 2340070
MEYLE 126 715 0001
MGA AM5142H
MONROE 23745
MONROE E1016
MONROE R3723
MONROE R3745
NK 60471601
NK 60471819
QUINTON HA 127250
QUINTON HA 127326
QUINTON HA 179331
QUINTON HA 827080
SACHS 105 723
SACHS 105 781
SACHS 105723
SACHS 105781
SACHS 170 154
SACHS 170154
TRW JHS104S
TRW JHS4262S
TRW JHS4270S
VW 321 513 031 H
VW 321 513 031 K
VW 321 513 031 L
VW 321 513 031 M
VW 321 513 031 P
VW 321 513 031 R
VW 331 513 031 H
VW 331 513 031 K
VW 331 513 031 L
VW 331 513 031 P
VW 331 513 031 Q
VW 357 513 031

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 51017 pasuje do Twojego auta

 

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GABRIEL

Gabriel to amerykański producent części do zawieszenia z przeznaczaniem OEM dla wielu popularnych marek samochodów. Oferta części Gabriel skierowana jest do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów dostawczych i pojazdów ciężarowych. Marka specjalizuje się w produkcji wysokowydajnych amortyzatorów samochodowych.

Firma została założona na początku XX wieku. Gabriel jest pionierem na rynku motoryzacyjnym we wprowadzaniu wielu elementów układu zawieszenia. Najlepiej odda to fakt, że produkcja marki Gabriel obejmuje m.in. wynalezienie amortyzatora samochodowego oraz w późniejszych czasach powstanie pierwszego regulowanego amortyzatora.

Bardzo dobra jakość części Gabriel jest poparta ponad 100-letnim doświadczeniem w produkcji dla przemysłu motoryzacyjnego. Części zawieszenia Gabriel to elementy zaprojektowane tak, aby zapewnić bezproblemową jazdę i doskonałą kontrolę nad samochodem. Firma stosuje precyzyjne i skrupulatne procesy testowania, aby zapewnić maksymalną niezawodność i jakość oferowanych auto części.

Różne procedury testowe obejmują m.in. testowanie sprężyn, amortyzatorów oraz testy obciążenia granicznego. Wszystkie auto części Gabriel zostają również sprawdzone i przetestowane pod kątem jazdy, tak by były jak najlepiej dopasowane do konkretnego modelu samochodu.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze