Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator AL-KO 106030 (Oś tylna)

5.0 (3) pokaż opinie
Kod produktu:
106030
Amortyzator AL-KO 106030 (Oś tylna)
  • Amortyzator AL-KO 106030 (Oś tylna) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator AL-KO 106030 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Zygmunt

(10.01.2020)

5.0
Wymieniłem ostatnio amortyzatory właśnie na te AL-KO. Póki co nie mam co do nich zupełnie żadnych zastrzeżeń, zmienił sie komfort jazdy na plus i troszkę inaczej sie jezdzi, ale są bardzo w porządku ;-)

Opinia wystawiona dla Amortyzator AL-KO 304364

Dawid

(10.01.2020)

5.0
Amortyzator pierwsza klasa ;-) mam je juz zamontowane u siebie i bardzo dobrze sprawuja sie na nierównościach. Co do zakupów w tym sklepie to zawsze wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo. Kupowałem juz kilka razy i pewnie juz nieraz tu wrócę ;-)

Opinia wystawiona dla Amortyzator AL-KO 501013

Józef

(10.01.2020)

5.0
Amortyzator pierwsza klasa ;-) mam je juz zamontowane u siebie i bardzo dobrze sprawuja sie na nierównościach. Co do zakupów w tym sklepie to zawsze wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo. Kupowałem juz kilka razy i pewnie juz nieraz tu wrócę ;-)

Opinia wystawiona dla Amortyzator AL-KO 501013

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 106030 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 15-126405
BILSTEIN BNE-1966
BOGE 27-401-0
DELPHI D225 3382
GABRIEL 42520
JAPANPAR MM-00338
JAPANPAR MM-00353
JAPANPAR MM-00669
KYB 343265
KYB 443225
LIPME 127230
MONROE 23456
MONROE R2646
OPEL 0436037
OPEL 0436039
OPEL 0436094
OPEL 0436536
OPEL 0436577
OPEL 436037
OPEL 436038
OPEL 436039
OPEL 436040
OPEL 436068
OPEL 436069
OPEL 436070
OPEL 436094
OPEL 436210
OPEL 436514
OPEL 436535
OPEL 436536
OPEL 436577
OPEL 436578
OPEL 436650
OPEL 72118262
OPEL 90009106
OPEL 90009107
OPEL 9004295
OPEL 9004296
OPEL 9004362
OPEL 90166772
OPEL 90223012
OPEL 90223013
OPEL 90223843
OPEL 90223844
OPEL 90297155
OPEL 90297156
OPEL 90305927
OPEL 90305928
OPEL 90345931
OPEL 90345932
OPEL 90345934
OPEL 90442882
OPEL 90442883
OPEL 90442884
OPEL 90443581
OPEL 90445373
OPEL 90445381
OPTIMAL A-1603H
RECORD FR. 10 3824
SACHS 105746
VAUXH 436037
VAUXH 436038
VAUXH 436070
VAUXH 90223843
VAUXH 90297156
VAUXH 90305927
VAUXH 90345931

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 106030 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

AL-KO

AL-KO to doświadczona firma z 90-letnim stażem w branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zostało założone już w 1931 roku. Początkowo części AL-KO były oferowane głównie w Niemczech, ponieważ tam powstała marka. Dzisiaj najważniejsza siedziba firmy dalej mieści się w tym kraju, jednak jej zasięg jest o wiele większy. Najważniejsze części samochodowe AL-KO to elementy zawieszenia. Firma specjalizuje się w produkcji amortyzatorów oraz piast i łożysk koła. Amortyzatory AL-KO są wysoko cenione przez fachowców i uznawane za flagowe produkty marki. Pozytywne opinie na ich temat wyrażają również sami kierowcy. Jednak pozostałe komponenty oferowane przez tego producenta również cieszą się dużym uznaniem. Ponadto części samochodowe AL-KO to różnorodne zaczepy, umożliwiające podłączenie do pojazdu przyczepy. Auto części AL-KO przeznaczone są do montażu w autach osobowych oraz w większych pojazdach - między innymi w VANach i samochodach dostawczych. Niemiecki producent części samochodowych AL-KO od kilku lat należy do międzynarodowego przedsiębiorstwa DEXKO Global. Zasięg działania firmy obejmuje w zasadzie wszystkie kontynenty, choć jego główna siedziba mieści się w Stanach Zjednoczonych.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze