Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka głowicy GLASER do Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08)

Uszczelka głowicy ELRING Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ELRING
Uszczelka głowicy FA1 Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) FA1
Uszczelka głowicy AJUSA Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) AJUSA
Uszczelka głowicy BGA Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) BGA
Uszczelka głowicy CORTECO Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) CORTECO
Uszczelka głowicy ELWIS ROYAL Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ELWIS ROYAL
Uszczelka głowicy FAI AUTOPARTS Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) FAI AUTOPARTS
Uszczelka głowicy GLASER Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) GLASER
Uszczelka głowicy GOETZE Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) GOETZE
Uszczelka głowicy HART Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) HART
Uszczelka głowicy OEM Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) OEM
Uszczelka głowicy PAYEN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) PAYEN
Uszczelka głowicy REINZ Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) REINZ
Uszczelka głowicy TOPRAN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TOPRAN
Uszczelka głowicy TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TRISCAN
Uszczelka głowicy VIKA Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) VIKA
Producent:GLASER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
H22392-20
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H22392-20
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,61
Średnica [mm]:  81
Ilość otworów:  3
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
H12392-10
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H12392-10
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,53
Ilość otworów:  2
Średnica [mm]:  81
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
H02392-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H02392-00
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,45
Średnica [mm]:  81
Ilość otworów:  1
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
D32721-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
D32721-00
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki głowicy cylindra
Do 100 dni na zwrot
263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Uszczelka głowicy

Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy

Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy

Częstą usterką pojazdu, jakiej obawia się wielu kierowców jest przepalenie uszczelki pod głowicą. Uszkodzenie tego elementu można rozpoznać i naprawić samodzielnie - należy jedynie wiedzieć jak się do tego odpowiednio zabrać.

czytaj więcej >
Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Prawidłowa grubość

Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Dlaczego dobór prawidłowej grubości tego elementu jest tak ważny?

Kiedy uszczelka pod głowicą silnika zużyje się w sposób naturalny lub ulegnie uszkodzeniu, pozostaje jedynie jej wymiana. Jednym z ważnych elementów tej wymiany jest dopasowanie nowej uszczelki. Dlaczego ten właśnie aspekt jest tak istotny? Czym należy się kierować przy wyborze nowej uszczelki pod głowicę?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze