Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka METALCAUCHO Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka TOPRAN Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka MOTAIR Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MOTAIR
Turbosprężarka NISSENS Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) NPS
Turbosprężarka REINZ Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan 1.3 CDTI 16V Nadwozie pełne/minivan 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TURBORAIL
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC11250
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11250
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze