Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01)

Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) GARRETT
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) AJUSA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) METALCAUCHO
Turbosprężarka TOPRAN Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TOPRAN
Turbosprężarka AKS DASIS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DR.MOTOR Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) ELSTOCK
Turbosprężarka HART Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) LRT
Turbosprężarka LUKAS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) NPS
Turbosprężarka REINZ Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) REINZ
Turbosprężarka SASIC Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TMI
Turbosprężarka TURBO MOTOR Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) VEMO
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
729121240
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729121240
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  5,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0)
Kod produktu:
729118950
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729118950
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  4,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze