Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS LUCAS do Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11)

Turbosprężarka FA1 Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) FA1
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) TOPRAN
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) REINZ
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) LRT
Turbosprężarka LUKAS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka MOTAIR Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MOTAIR
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VAICO
Turbosprężarka VEMO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VEMO
Turbosprężarka VIKA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VIKA
Producent:LUKAS
Producent:LUKAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUKAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA53039880029
dostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUKAS
Kod:
LTRPA53039880029
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  5,3
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1846,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze