Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ET ENGINETEAM Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) ET ENGINETEAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw POLO Variant (6V5) 1.9 SDI Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1999.08 - 2001.09) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAMOKA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP179
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP179
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Kształt adaptera:  Trójkątny
Cisnienie [bar]:  80
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  42
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
299,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP176
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP176
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  90
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Dla numeru OE:  1H0 422 155 E
Do 100 dni na zwrot
312,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
9120044
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120044
Jednostka:
szt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Tryb pracy:  Mechaniczne
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Długość całkowita [mm]:  1169
Długość przegub aksialny [mm]:  198
Rozstaw srub mocujących:  410
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  142
Do 100 dni na zwrot
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP096
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP096
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  80
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Dla numeru OE:  1253233
Do 100 dni na zwrot
375,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP155
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP155
Koła pasowe:  Nie do kół pasowych
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze