Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF III (1H1) 1.9 SDI liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.07 - 1997.08) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP179
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP179
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Kształt adaptera:  Trójkątny
Cisnienie [bar]:  80
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  42
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
299,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze