Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E) kabriolet 106KM, 78kW, olej napędowy (2006.03 - 2009.01) VAICO
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 900 037
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 037
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Mechaniczne
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 900 038
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 038
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy:  Mechaniczne
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze