Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 2.0 BiTurbo CDTI (35) Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2012.09 - 2015.10) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
95GAY-19320607X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-19320607X
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,013
Długożć opakowania [cm]:  3,3
Szerokość opakowania [cm]:  3,3
Wysokość opakowania [cm]:  0,7
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze