Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ACKOJA Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ACKOJA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) VAICO
Producent:URW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
31-66505
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
31-66505
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Liczba otworów do mocowania:  2
Typoszereg osi:  30,2 MM
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze