Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS do Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1991.10 - 1995.11) VAICO
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
H440A08
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H440A08
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
H445A02
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H445A02
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze