Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) liftback 113KM, 83kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0203
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0203
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF - SAG
Cisnienie [bar]:  80
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
464,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
FI9007
niedostępny
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FI9007
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1130
Gwintowana złączka:  M14
Do 100 dni na zwrot
472,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze