Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1995.10 - 2001.10) VAICO
Producent:METALCAUCHO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50395
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50395
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
344,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50389
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50389
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu wyjście:  M16x1.5
Średnica złączki hydraulicznej [mm]:  16
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50429
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50429
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  94
Do 100 dni na zwrot
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50323
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50323
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze