Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro Kombi 380KM, 280kW, benzyna (2000.05 - 2001.09) VAICO
Producent:DRI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520047
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520047
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  KOYO/ZF
Długość [mm]:  1022
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  53
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  7,9
Do 100 dni na zwrot
983,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DRI
0 (0)
Kod produktu:
715521227
niedostępny
Kaucja: 209,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521227
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Cisnienie [bar]:  120
Ciężar netto [kg]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
600,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 209,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520047R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520047R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  KOYO/ZF
Długość [mm]:  1022
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  53
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  7,9
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze