Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) VIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 quattro Kombi 193KM, 142kW, benzyna (1996.10 - 2001.09) VAICO
Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP022
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP022
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
327,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
9120004
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120004
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14 x 1,5
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  1022
Długość przegub aksialny [mm]:  15
Długość przyłącza [mm]:  34
Rozstaw srub mocujących:  510
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  19
Do 100 dni na zwrot
955,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP015
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP015
Jednostka:
szt
Kształt adaptera:  Trójkątny
Rozmiar gwintu 2:  M18x2,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x2
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
444,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze