Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1983.01 - 1986.08) VIKA
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR233
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR233
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
486,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM166
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM166
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  538
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  66
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  16
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M10x1,5
Do 100 dni na zwrot
655,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze