Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA do Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NK
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRW
Producent:AUTOFREN SEINSA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1429
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1429
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1665
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1665
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1474
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1474
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1402
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1402
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze