Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) BOSCH
Pompa hamulcowa FTE Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) HELLA
Pompa hamulcowa TEXTAR Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1999.09 - 2003.07) TRW
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
51108
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
51108
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4
System hamulcowy:  LUCAS/TRW
Długość 2 [mm]:  112,5
Rozmiar gwintu 1:  1x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Stal
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,54
Do 100 dni na zwrot
1021,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41901
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41901
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4
System hamulcowy:  LUCAS/TRW
Długość 2 [mm]:  113
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,69
Do 100 dni na zwrot
1409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze