Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) ASHIKA
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) BOSCH
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) GIRLING
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) JAPKO
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) TRW
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMH723
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMH723
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMH330
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMH330
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  22,2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez urządzenia ostrzegawczego
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMH319
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMH319
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  22,2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez urządzenia ostrzegawczego
Do 100 dni na zwrot
397,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze