Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy do Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11)

Płyn chłodniczy MAXGEAR Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) MAXGEAR
Płyn chłodniczy MOTUL Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) MOTUL
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy SWAG Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) SWAG
Płyn chłodniczy VALEO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) VALEO
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy AISIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) AISIN
Płyn chłodniczy CASTROL Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) CASTROL
Płyn chłodniczy EUROL Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) EUROL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MEYLE Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) MEYLE
Płyn chłodniczy ORLEN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) ORLEN
Płyn chłodniczy RAVENOL Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy VAICO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) VAICO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) VALVOLINE
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.12 - 2008.11) VOLKSWAGEN

79 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Płyn chłodniczy w iParts.pl

Płyn chłodniczyZadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.

Jaka jest rola płynu chłodniczego?

Ogrzany płyn chłodniczy przepływa ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze