Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą DOLZ do Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02)

Moduł zarządzania temperaturą BEHR HELLA SERVICE Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) BEHR HELLA SERVICE
Moduł zarządzania temperaturą BGA Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) BGA
Moduł zarządzania temperaturą BORG & BECK Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) BORG & BECK
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) FEBI BILSTEIN
Moduł zarządzania temperaturą FLENNOR Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) FLENNOR
Moduł zarządzania temperaturą GK Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) GK
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą INA Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) INA
Moduł zarządzania temperaturą LPR Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) LPR
Moduł zarządzania temperaturą LUCAS Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) LUCAS
Moduł zarządzania temperaturą MAGNETI MARELLI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) MAGNETI MARELLI
Moduł zarządzania temperaturą MAHLE ORIGINAL Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) MAHLE ORIGINAL
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą PROTECHNIC Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) PROTECHNIC
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SAMKO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) SAMKO
Moduł zarządzania temperaturą SWAG Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) SWAG
Moduł zarządzania temperaturą TRISCAN Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) TRISCAN
Moduł zarządzania temperaturą VAICO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) VAICO
Moduł zarządzania temperaturą VALEO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 250KM, 184kW, benzyna (1988.10 - 1994.02) VALEO
Producent:DOLZ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOLZ
4.5 (12)
Kod produktu:
A275
dostępny
4.5 (12)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOLZ
Kod:
A275
Jednostka:
szt
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DOLZ
4.5 (12)
Kod produktu:
A175
dostępny
4.5 (12)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOLZ
Kod:
A175
Jednostka:
szt
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  74
Do 100 dni na zwrot
180,99 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze