Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy do Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1994.03 - 1996.02)

Mechanizm różnicowy AKRON-MALÒ Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1994.03 - 1996.02) AKRON-MALÒ
Mechanizm różnicowy CORTECO Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1994.03 - 1996.02) CORTECO
Mechanizm różnicowy DT Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1994.03 - 1996.02) DT
Mechanizm różnicowy ELRING Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1994.03 - 1996.02) ELRING
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.3 (3)
Kod produktu:
01037090B
dostępny
4.3 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
01037090B
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Wysokość 1 [mm]:  10
Wysokość 2 [mm]:  15
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
4.20492
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
4.20492
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Masa [g]:  45
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Średnica wewnętrzna [mm]:  75
Średnica zewnętrzna [mm]:  95
Wysokość 1 [mm]:  9,5
Wysokość 2 [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
703.190
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
703.190
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Wysokość [mm]:  9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW/BS
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
11815PRDF
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
11815PRDF
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  48
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Wysokość 1 [mm]:  10
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
899PRDA
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
899PRDA
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Wysokość 1 [mm]:  10
Wysokość 2 [mm]:  15
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >
Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze