Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Opel ASTRA J sedan 1.4 LPG (69) sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2014.07 - obecnie)

Koło zamachowe LUK Opel ASTRA J sedan 1.4 LPG (69) sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2014.07 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Opel ASTRA J sedan 1.4 LPG (69) sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2014.07 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Opel ASTRA J sedan 1.4 LPG (69) sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2014.07 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe SACHS Opel ASTRA J sedan 1.4 LPG (69) sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2014.07 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel ASTRA J sedan 1.4 LPG (69) sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2014.07 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0233 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0233 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0650 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0650 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1040,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0465 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0465 10
Jednostka:
KPL
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  15
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1990,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze