Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04)

Koło zamachowe BLUE PRINT Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04) BLUE PRINT
Koło zamachowe KAWE Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04) KAWE
Koło zamachowe LUK Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04) LUK
Koło zamachowe SACHS Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04) SACHS
Koło zamachowe VAICO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04) VAICO
Koło zamachowe VALEO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.444) kabriolet 163KM, 120kW, benzyna (2000.03 - 2004.04) VALEO

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0147 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0147 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0141 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0141 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Do 100 dni na zwrot
2194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90)
Kod produktu:
2294 002 014
niedostępny
4.9 (90)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 002 014
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  240
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
1445,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.9 (26)
Kod produktu:
836249
niedostępny
4.9 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836249
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ciężar [kg]:  13,92
Do 100 dni na zwrot
1838,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V30-1094
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-1094
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  13,9
Do 100 dni na zwrot
3963,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADBP780015
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP780015
Długość [mm]:  28
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M10 x 1
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Ciężar [kg]:  0,208
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMF112
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF112
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMFS007
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS007
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Koła zamachowe i dwumasowe w iParts.pl!

Koło dwumasoweKoło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.

Koła zamachowe to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze