Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS LUCAS do Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTOMEGA Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) AUTOMEGA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BOSCH Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) BOSCH
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DT Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) DT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) JP GROUP
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MAGNETI MARELLI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEYLE Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MEYLE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TOPRAN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) TOPRAN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) VEMO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VIKA Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) VIKA
Producent:LUCAS
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
SOB502
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB502
Ciężar [kg]:  0,034
Wymiar gwintu:  M10 x 1 Taper
Rozmiar klucza:  22
Od cisnienia [bar]:  0,15
Do cisnienia [bar]:  0,43
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Ciężar netto [kg]:  0,028
Do 100 dni na zwrot

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze