Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS do Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) DELPHI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OEM Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) OEM
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAST GENUINE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) FAST GENUINE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) KAVO PARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NTY Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) NTY
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) VEMO
Producent:KAVO PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0)
Kod produktu:
EOP-6502
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
EOP-6502
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]:  0,5
Rozmiar klucza:  21
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze