Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO do Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) DELPHI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAST Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) FAST
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) KAVO PARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NTY Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) NTY
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TOPRAN Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) TOPRAN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2003.09 - 2007.02) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0)
Kod produktu:
V46-73-0006
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V46-73-0006
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Cisnienie załączania [bar]:  0,5
Rozmiar klucza:  21
Ciężar [kg]:  0,04223
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze