Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09)

Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI/HUCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) HITACHI/HUCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOUGICORD Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) BOUGICORD
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FAE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) FAE
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek SKV GERMANY Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) SKV GERMANY
Cewka zapłonowa / zespół cewek TOPRAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) TOPRAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1996.03 - 1996.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:BREMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
4.6 (17)
Kod produktu:
13261A1
niedostępny
4.6 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
13261A1
Jednostka:
szt
Rezystancja [Ohm]:  1000
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze zatrzaskowe
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowa:  Wodoszczelny
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Wodoszczelny
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
4.6 (17)
Kod produktu:
20366
niedostępny
4.6 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
20366
Jednostka:
szt
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze zatrzaskowe
Napięcie [V]:  12
Cewka zapłonowa:  Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  6
Do 100 dni na zwrot
527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze