Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JPN do Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie)

Akumulator BOSCH Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) BOSCH
Akumulator IPARTS Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) IPARTS
Akumulator VARTA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) VARTA
Akumulator CENTRA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) CENTRA
Akumulator EXIDE Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) EXIDE
Akumulator YUASA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) YUASA
Akumulator BANNER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) BANNER
Akumulator CONTINENTAL Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator MAXGEAR Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) MAXGEAR
Akumulator ERA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) ERA
Akumulator AUTOPART Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) AUTOPART
Akumulator COMLINE Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) COMLINE
Akumulator ENERGIZER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator EUROREPAR Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator HART Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) HART
Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Akumulator IPSA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) IPSA
Akumulator JENOX Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) JENOX
Akumulator JPN Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAPCO Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) MAPCO
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MASTER-SPORT Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) MASTER-SPORT
Akumulator METZGER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.4 TFSI kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2014.02 - obecnie) METZGER
Producent:JPN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0)
Kod produktu:
JPN-700 EFB
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-700 EFB
Wysokość [mm]:  175
Szerokość [mm]:  175
Długość [mm]:  276
Położenie biegunów:  0
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  680
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
JPN
0 (0)
Kod produktu:
JPN-620 EFB
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-620 EFB
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  600
Pojemność akumulatora [Ah]:  62
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Akumulatory żelowe - wady, zalety, zastosowanie. Kup u nas nawet 40% taniej

Akumulatory żelowe, czyli baterie idealne. Prawie

Patrząc na listę zalet akumulatorów żelowych, mogłoby się wydawać, że oto mamy przed sobą baterie idealne. Proste w budowie, bezobsługowe, tanie, odporne na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne. Akumulatory żelowe mogą też pracować w niemal każdej pozycji. Dlaczego wiec, mimo tak doskonałej charakterystyki, ciągle jeszcze nie zdominowały rynku samochodowego?

czytaj więcej >
Jak dobrać akumulator?

Jak dobrać akumulator?

Późną jesienią i wczesną zimą, gdy znacznie spada temperatura otoczenia wielu kierowców zaczyna obserwować problemy z instalacją elektryczną swoich pojazdów. Najczęściej jest to utrudniony czy wręcz niemożliwy rozruch. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za nowym akumulatorem, gdyż ładowanie starego przy pomocy prostownika to tylko doraźne rozwiązanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze