Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Ósma generacja Hondy Civic miała swoją premierę podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w roku 2005. W tym samym roku japoński koncern Honda Motor Company rozpoczął jej produkcję na światową skalę. Analogicznie do dwóch poprzedzających to auto modeli, a więc do Hondy Civic VI i Hondy Civic VII, Honda Civic VIII produkowana była w trzech wersjach nadwoziowych przeznaczonych na trzy główne rynki. Na rynek japoński i amerykański (USA) produkowano Hondę Civic VIII w wersji ...
Powiązania: