Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Samochód klasy kompaktowej, segment C, który po raz pierwszy zaprezentowano w 2002 roku. Powstały dwie wersje popularnego kombiaka – podstawowa nazwana wersją Break, a także rozszerzona, oczywiście droższa, wersja SW.
Linia nadwozia 307-ki jest znacznie bardziej kanciasta, niż miało to miejsce w modelach poprzednich. Model wyróżnia panoramiczny, szklany dach i lakierowane klamki. Zdecydowano się na kolor imitujący aluminium, a sam lakier pojawił się również na ...
Powiązania: