Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Peugeot 208 to samochód zaliczany do aut klasy miejskiej. Części do Peugeot 208 pojawiły się na rynku w 2012 roku. Produkcja aut pierwszej generacji trwała do 2019 roku. Natomiast od 2019 składane są części Peugeot 208 drugiej generacji.
Peugeot 208 II to unowocześniony Peugeot 208 pierwszej generacji. Samochód jest zdecydowanie większy, zarówno na długość, jak i szerokość. Zyskał też futurystyczne elementy, jak choćby przednie reflektory świateł dziennych w formie ...
Powiązania: