Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BBR | 001-10-25756 |
BLUEPRINT | ADBP210023 |
FEBI | 171138 |
FISPA | 57034 |
LYNXAUTO | LT-1112 |
MEATDORIA | KIT21034 |
MERCE | 246 371 07 80 |
MERCE | 246 377 03 95 |
MERCE | 246 377 14 00 |
MERCE | 246 377 24 00 |
MERCE | A 246 371 07 80 |
MERCE | A 246 377 03 95 |
MERCE | A 246 377 14 00 |
MERCE | A 246 377 24 00 |
METALCAUCH | 21016 |
MEYLE | 014 136 0002 |
MEYLE | 014 139 0001 |
SCT | T421016 |
SWAG | 33 10 0726 |
TOPRAN | 409 178 |
VAICO | V30-2173 |
VAICO | V30-2175 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.