Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BKT2008 |
AUTOFREN S | D3926A |
BORG BECK | BBK6138 |
BOSCH | 1 987 475 256 |
BREMSI | SK0754 |
CITRO | 95707540 |
DELPHI | LY1229 |
DENCKERMAN | B160093 |
ERT | 310042 |
FEBI | 182214 |
FERODO | FBA220 |
FRENKIT | 950754 |
FRITECH | 9058 |
HAVAM | HP3754 |
HELLA | 8DZ 355 200-411 |
HELLAPAGID | 8DZ 355 200-411 |
JPG | 4164002210 |
JURID | 771288J |
KAMOKA | 1070062 |
KAWE | 105-0754 |
MAPCO | 9133 |
MAXGEAR | 27-0723 |
METELLI | 9058 |
METZGER | 105-0754 |
MIN | MBA754 |
NK | 7919754 |
OJD | 0754 |
OJD | 105-0754 |
PEUGE | 4210754 |
PEX | 754 |
QUINTON HA | BFK276 |
TEXTAR | 97010400 |
TRISCAN | 8105 282568 |
TRUSTING | 9058 |
TRW | SFK200 |
TRW | SFK279 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.